The Web Ask Dave Taylor

[TENTANG CINTA]


Bila tgok adegan pic nie memang terasa hebat nikmat bercinta kan?.rasa disayangi,dilindungi oleh orang tersayang. Terasa nak peluk dia,kucup dia,pegang tangan dia setiap masa. Paras rupa hanya bonus dalam bercinta.tapi yang lebih penting kejujuran dan keikhlasan hati menjadi jaminan kebahagian untuk kekal bersama.cinta akan berpanjangan bila wujud keserasian hati…..rasa suka dan duka dikongsi….dan bila dapat kongsikan, rasa cinta tue semakin kuat…..dalam web ada jugak tip-tip bercinta,tapi kelihatannya banyak yang menuju ke arah seks semata-mata…….alangkah indah bila masing-masing dapat ciptakan suasana romantik setiap kali berjumpa…huuuuuuu…best giler…..leh stim nie hahahhaha….pun begitu,janganlah cinta tue dicemar dengan nafsu semata-mata jerk…hanya sebab nak buktikan kejujuran dan keikhlasan,perkara mcm nie yang dibuat untuk percayakan nilai cinta tue….tak patutttt….memang tak patutttt…..


INI BILA CINTA TAK DAPAT DISELAMATKAN!!!...

Kita yang merancang tapi tuhan yang menentukaan…walau apapun hangatnya cinta kita dengan orang yang kita sayangi kita mesti sentiasa bersedia yang dia akan pergi juga…..Cuma kita tidak tahu bagaimana perpisahan tue terjadi…..adakah berlaku semasa kita belum atau sudah berkahwin.ada jugak perpisahan berlaku bila perasaan kita dipermainkan.mungkin hanya janji manis yang dikotakan…disaat kita memberikan kasih sayang untuknya.tak sedar yang kita sebenarnya bukanlah orang yang selayaknya berada dihatinya…kalau ingin menjadi orang ketiga itu lain kes….tapi cinta tiada duanya…..

Apapun jangan sampai kita hilang pertimbangan dan kewarasan akal fikiran untuk jadi macam dalam akhbar nie k....redha jerk ngan apa yang menimpa kisah cinta kita nie.Kita masih punya ahli keluarga n shabat yang boleh bantu kita untuk jalani kehidupan nie....



Makanya!!!...''Jangan Bagi Harapan Dalam Bercinta''