The Web Ask Dave Taylor

Saturday, February 12, 2011

Jumpa Kawan Lama

Terima kasih bebanyak dengan laman sosial Facebook nie. Saya sangat terkejut dan teruja sekali bila dapat bertemu dengan orang yang dah lama saya tak jumpa hampir 19 tahun lamanya. Nasib baiklah nama ayah dia buat saya yakin untuk bertanya kalau dialah orangnya hahaha...bila saya tanya melalui PM, yup akhirnya memang dialah orangnya. xsangka orang yang selalu saya kacau masa kecik-kecik dulu dah besar panjang hahaha...
Sebenarnya dia adalah anak kepada kawan Arwah ayah saya, juga jiran masa tinggal kat rumah sekolah dulu...umur yang sama dan universiti yang sama rupanya hehehe...walaupun tinggal di daerah yang sama tapi xdapat jumpa.Facebook penghubung segalanya kikiki......

Bila dapat tahu yang dia dah berkerja di Labuan, pertemuan pun diatur sebab saya pun berniat untuk datang ke sana juga untuk latihan lanjutan kadet Palapes. Bila dah berjumpa, banyaklah cerita-cerita masa dulu diimbas kembali walaupun hanya saya jerk yang masih ingat kenangan lalu...hahaha...memanglah sebab sayalah yang selalu ganggu dia masa kecil dulu hehehe...Semua yang berlaku secara kebetulan, dalam pertemuan tue kami pakai warna baju yang sama...warna Hijau. xsangka jugak kami gunakan jenama dan model handfone yang sama hahahaha...dalam pertemuan 15 minit, saya terpaksa pergi sekejap untuk beli tiket feri ke Kota Kinabalu n dia pun nak masuk office dia...terima kasih untuknya sebab dah bagi saya coklat yang begitu banyak hahahaha...rancangnya nak berjumpa balik dalam pukul 1 petang, tapi dia terlambat n saya pun dah jadi penumpang terakhir feri sebab tunggu dia datang....nasiblah masa saya dah naik feri dia still lum datang,kalu x hanya lambaian jerk la yang kami dapat buat dari jauh hehehe.....apapun harap kami dapat berjumpa lagi......huhu....

2 comments:

hyper_dude said...

salam bro.. awat la konyer tulisan tuh xnampak? seksa giler nak bace... last2 aku tutup jerk!!.. huh!

hyper_dude said...

salam bro... awatnyer la tulisan ko tuh color dia xmatch.. xboleh mace blog ko.. last2 aku tutup jerk... sorry la bro!